Пројекат

Удружење за промоцију друштвене одговорности 2016. године спровoди пројекат под називом УЧИМ+ЗНАМ=ВРЕДИМ у Новом Саду, Сремским Карловцима, Темерину и Србобрану чији је циљ популаризација младих талената промовисањем њихових успеха у билборд кампањи, са намером да се истакну позитивне друштвене вредности.

Основни циљ пројекта је да овом акцијом, уз подршку Покрајинске владе и свих локалних самоуправа у местима где се пројекат реализује, подстакнемо позитивне друштвене вредности и охрабримо најбоље и најмлађе међу нама да буду активни учесници ове кампање, која ће, управо, истаћи њихове успехе, вредност и знање, указујући на значај образовања и позитивних примера наше заједнице међу младима. Пројекат укључује ученике који су остварили и највеће успехе на републичким и међународним такмичењима из области науке и уметности током актуелне школске 2015/2016. године, на територији наведеног града и општина који ће бити истакнути на укупно тридесет билборда у местима где иду у школу или у местима становања најбољих ученика.

Реализација програма је планирана кроз следеће активности у периоду мај – новембар 2016:

– расписивање позива основним и средњим школама за учешће у пројекту (мај, јун)

прибављање сагласности родитеља (мај, јун)

– формирање комисије за избор најбољих ученика у школској години (мај, јун)

– билборд кампања (октобар, новембар)

– свечанa додела награда и захвалница ученицима – младим талентима (новембар)

– промоција пројекта у медијима (континуирано)

– промоција пројекта путем друштвених мрежа (континуирано)

У току билборд кампање, која је предвиђена да траје најмање месец дана, са јавним скретањем пажње на значај успеха младих, биће уприличена завршна манифестација у холу Покрајинске владе на којој ће бити уручене пригодне награде ученицима које је селектирала комисија састављена од водећих људи у области научног и педагошког рада, као и представника спонзора и донатора пројекта.

Пројекат УЧИМ+ЗНАМ=ВРЕДИМ протекле школске године реализован је у Новом Саду, а на 14 билборда представљено је 30 ученика новосадских основних и средњих школа који су остварили најзначајније успехе на домаћим и међународним такмичењима. Побрао је велику медијску пажњу у граду, земљи и региону и награђен је Златним признањем за најбољу друштвено одговорну кампању у 2015. години, коју додељује УЕПС – Удружење за тржишне комуникације.

Пројекат има стратешку подршку Покрајинске владе, као и подршку четири локалне самопураве у којима се кампања на челу са градоначелником Новог Сада Милошем Вучевиће, те председницима три општине који су укључени у локалне промоције пројекта.

Ове године на 30 билборда биће представљено око 150 ученика.