Projekat

 

Udruženje za promociju društvene odgovornosti 2016. godine sprovodi projekat pod nazivom UČIM+ZNAM=VREDIM u Novom Sadu, Sremskim Karlovcima, Temerinu i Srbobranu čiji je cilj popularizacija mladih talenata promovisanjem njihovih uspeha u bilbord kampanji, sa namerom da se istaknu pozitivne društvene vrednosti.

Osnovni cilj projekta je da ovom akcijom, uz podršku Pokrajinske vlade i svih lokalnih samouprava u mestima gde se projekat realizuje, podstaknemo pozitivne društvene vrednosti i ohrabrimo najbolje i najmlađe među nama da budu aktivni učesnici ove kampanje, koja će, upravo, istaći njihove uspehe, vrednost i znanje, ukazujući na značaj obrazovanja i pozitivnih primera naše zajednice među mladima. Projekat uključuje učenike koji su ostvarili i najveće uspehe na republičkim i međunarodnim takmičenjima iz oblasti nauke i umetnosti tokom aktuelne školske 2015/2016. godine, na teritoriji navedenog grada i opština koji će biti istaknuti na ukupno trideset bilborda u mestima gde idu u školu ili u mestima stanovanja najboljih učenika.

Realizacija programa je planirana kroz sledeće aktivnosti u periodu maj – novembar 2016:

– raspisivanje poziva osnovnim i srednjim školama za učešće u projektu (maj, jun)

– pribavljanje saglasnosti roditelja (maj, jun)

– formiranje komisije za izbor najboljih učenika u školskoj godini (maj, jun)

– bilbord kampanja (oktobar, novembar)

– svečana dodela nagrada i zahvalnica učenicima – mladim talentima (novembar)

– promocija projekta u medijima (kontinuirano)

– promocija projekta putem društvenih mreža (kontinuirano)

U toku bilbord kampanje, koja je predviđena da traje najmanje mesec dana, sa javnim skretanjem pažnje na značaj uspeha mladih, biće upriličena završna manifestacija u holu Pokrajinske vlade na kojoj će biti uručene prigodne nagrade učenicima koje je selektirala komisija sastavljena od vodećih ljudi u oblasti naučnog i pedagoškog rada, kao i predstavnika sponzora i donatora projekta.

Projekat UČIM+ZNAM=VREDIM protekle školske godine realizovan je u Novom Sadu, a na 14 bilborda predstavljeno je 30 učenika novosadskih osnovnih i srednjih škola koji su ostvarili najznačajnije uspehe na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Pobrao je veliku medijsku pažnju u gradu, zemlji i regionu i nagrađen je Zlatnim priznanjem za najbolju društveno odgovornu kampanju u 2015. godini, koju dodeljuje UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije.

Projekat ima stratešku podršku Pokrajinske vlade, kao i podršku četiri lokalne samopurave u kojima se kampanja na čelu sa gradonačelnikom Novog Sada Milošem Vučeviće, te predsednicima tri opštine koji su uključeni u lokalne promocije projekta.

Ove godine na 30 bilborda biće predstavljeno oko 150 učenika.